Samtaler

3. md samtalen.

Når jeres barn har været hos os i ca. 3 md, bliver I inviteret til en samtale. Her taler vi om, hvordan opstarten er gået og hvordan jeres barn trives og udvikles. Samtalen er på 20 min og uden børn.

Årlig samtale.

I tilbydes en samtale en gang om året. Her taler vi om barnets trivsel, udvikling, læring og dannelse.

Før skole samtale.

I forbindelse med vores brobygningsarbejde, tilbydes I en samtale, der har fokus på kommende skolestart. Det er ikke ualmindeligt, at barnet har brug for ekstra støtte og dette lægger vi her en plan for, så vi i fælleskab kan støtte jeres barn bedst muligt.

Samtaler med andre fagligheder.

Vi har et samarbejde med KE, der står for Kompetence Enheden og det er her  vi kan søge faglig sparing/støtte fra en  motorik konsulent, psykolog og/eller tale-høre konsulent. Når vi oplever at barnet er i nogle udfordringer, der rækker ud over vores evner, beder vi KE om støtte. Dette starter altid med en samtale sammen med jer og ender med, at vi sammen laver en handleplan for, hvordan vi støtter barnet hjemme og i institutionen. Herefter kan vi holde opfølgende møder, til vi er nået i mål med det vi ville.