Allindelille Børnehus

Vi er et lille børnehus, normeret til 55 børn, både vuggestue- og børnehavebørn. Vi ligger i et naturskønt område med marker og skoven lige i nærheden. Vi har friskolen som nærmeste nabo og låner gerne deres udearealer.

Vores distriktsskole er Kildeskolen i Gyrstinge, som vi har brobygnings samarbejde med, men vi samarbejder også med andre skoler - alt efter hvilken skole I vælger til jeres barn.

Hos os går nærvær, omsorg og faglighed hånd i hånd. Vi arbejder hele tiden på at udvikle vores faglighed, så vi kan støtte børnene bedst muligt. Vi har et stort fokus på trivsel - både i børne og i voksenhøjde. Børnehuset skal være et rart sted at være for alle, derfor tager vi hensyn til det enkelte barns behov og altid indenfor den sociale og relationelle ramme vi har.